keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

How can I hate you but still love you?

Ei ole mahdollista, tänään vaaka näytti 47,8. En voi uskoa tätä, sillä viimeksi kuin muistan käyneeni vaa'alla se näytti 50,2 muistaakseni. Voi, mitä ihmettä! En nimittäin ole kauheasti liikkunut kahteen päivään. Tänään piti mennä lenkille, mutta en tiedä onnistuuko se tämän väsymyksen takia(en ole nukkunut yhtään) Juteltiin koko yö kaverin kanssa kaiksesta mitä mieleen juolahtaa kuten: politiikka, suhteet, baari(J ja M)<3 :D  ja kaikesta muusta. Taisi olla vähän väsynyttä läppää siinä seassa. No kivaa oli. 




Eilen tulikin sitten syötyä vain tonnikalaa n. 90kcal ja raejuustoa n. 180 kcal yhteensä: 270 kcal. Ei paha yhtään. En ymmärrä miten se onnistui, mutta käy mulle. Mun ei taaskaan tehnyt mieli mitään, otin silti noita ruokia että saisin proteiinia. Olen miettinyt ostavani proteiinijauhetta, en vain tiedä onko se kannattavaa ja se on myös aika kallista tälle lompakolle. Se olisi kyllä helppoa ja ei tarvitsisi syödä sitten välttämättä. Katsotaan mihin päädyn.

Ja nyt oikeesti haluan päästä eroon mun ajatuksista edes vähäksi aikaa. En kestä niitä enää, enkä kestä ajatella häntä. En halua ajatella enää.  Meen ihan sekasin pelkästä nimestä.(en tosin ihastuksesta sekasin vaan sen takia mitä se on tehnyt eikä tämä tarkoita ettenkö silti pitäisi hänestä)  Ja siis ääh, miten sen nyt selittäis. No, se on kohdellu mua kuin roskaa ja silti vaan eronkin jälkeen onnistuu vainoamaan mua, ei kirjaimellisesti kuitenkaan. Tuntuu, välillä ettei se sitä ehkä tahallaan tee tai en tiedä. Ei se varmaan koskaan ole ihan täysin tahallaan mua satuttanu kuitenkaan. Tää on niin monimutkanen juttu että ei voi ymmärtää. En edes itse ymmärrä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti