tiistai 19. heinäkuuta 2011

I don't wanna feel like this tomorrow I don't wanna live like this today

Mulla on ihan kauhee fiilis. Miks en saa tätä loppumaan, tätä kauheeta kierrettä. Oon varmaan sanonu tän jo aijemmin, mutta jos saisin I:n takasin, eikä mun tarvis murehtia, että missä se menee niin pääsisin tästäkin eroon. En ole kyllä varma, mutta siltä musta tuntuu. Ahpk En oikeesti voi olla näin kiintyny yhteen ihmiseen. Mitä oikeesti! Haluun nyt vetää sellaset överit, että unohan kaiken. (Mitäs muuta mä oon koko ajan tehny=en mitään muuta)  Alkoholi ei riitä mulle. Tarviin jotai siihen mukaan. Valitettavasti, täytyy tällä hetkellä tyytyä nyrkin särkemiseen. Fuck! I want to torture myself for being a stupid me.





                                                                    Wishing I was somewhere else
                                                        Taking all your anger out on me, somebody help
                                                                          I would rather rot alone
                                                                  my self-destruction is all your fault

                                                                     How could you, how could you,
                                                                         how could you hate me?
                                                           When all I ever wanted was to be with you?
                                                  How could you, how could you, how could you love me?
                                                        When all you ever gave me were open wounds?

                                                                        Doesn't matter what I do
                                                                        Nothing's gonna change
                                                                         I'm never good enough

                                                                Tell me why you broke me down and
                                               betrayed my trust in you I'm not giving up,
                                                   giving in when will this war end?
                                                             When will it end?


Tuli tässä mieleen, että kaikista paskinta on, että I siis todellakin tykkää musta vielä. Ainakin sillon kun viimeks sen näin. Tässä on vaan vähän juttuja tiellä miks me ei olla yhessä. Vittu mitä paskaa. Oikeesti. En mä nyt muuten haikailis sen perään tällei. Mun täytyy vaan ottaa miten tää juttu 'ratkee'. Täytyy kai sitten myöntää, että se ei tykkää musta tarpeeks. Suhteessa valta on sillä, joka tykkää vähemmän. Toi on niin totta. Vittu. 

Löysin runon, jonka olin kirjottanu I:lle joskus kauan sitten. Pakko laittaa se tähän, vaikka se onki vähän alkeellinen ja luultavasti säälittävä, mutta en koskaan uskaltanu antaa sitä sille, vaikka sitä tuskin ois haitannu. Ois mulla pitempiki, mutta oon hävittäny sen. Ootte onnekkaita, tää on tosi lyhyt:


En pysty edes nousemaan penkiltä,
olet niin kaunis
 näytät enkeliltä.

 
Oon tässä jo jonkun aikaa miettiny annanko itselleni luvan ottaa banaanin. Tää johtuu siis eilisestä. Mätin taas kaikkea roskaa ja en pääse liikkumaankaan, koska sataa. Siispä aattelin pitää paasto päivän. 

Keskustelu itseni kanssa part. 304539457:

-Ei yks banaani pahaa tee. 
-Kyllä tekee, koska olit eilen niin ajattelematon. 
 Mitäs olit eilen niin tyhmä.
-Mutta..
-Ei muttia. Kärsi seuraukset.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti