torstai 21. heinäkuuta 2011

I want to sleep but my brain wont stop talking to itself.

''Mun pitäs mennä kaverille juhlimaan ylihuomenna, mutta en teidä pystynkö menemään. En tässä mielentilassa. Haluan mennä, mutta ne pettyy muhun taas., mua pelottaa et ne ei enää kestä mua. Musta tuntuu et ne aattelee et mun ois jo pitäny päästä yli. En voi sille mitään. En taida päästä irti koskaan. Ei oo päivääkään ettenkö ajattelis I:tä. Ja mua ärsyttää ku ne just sanoo että kyllä se siitä ja että kyllä mä pääsen yli. Ja tiedän, joo kyllä tää ehkä joskus helpottaa, mutta ei se auta jos ne sanoo et kyllä se siitä. En voi vaan uskoo sitä tällä hetkellä. Se vaan saa mut surullisemmaks. En tiiä et luuleeks ne et se auttaa, ei se kuitenkaan auta. Kyllä ne kuitenkin jotain voi tehdä. Ne voi hyväksyä mut tälläsenä surullisena, joka jättää tulematta paikalle jos pyydetään tulemaan jonnekkin. Mä en vaan jaksa jotenki ja mun pitäs keskittyä samalla tähän syömiseen ja urheiluun.''

Siinä mun eilisiä ajatuksia. Kun olin kirjottanu ton, menin sänkyyn ja itkin itteni uneen. En ollukaan itkeny vähään aikaan, mutta nyt se taas varmaan alkaa, huoh. En jaksa itkee se vie multa voimat. Jos kuitenkin jokin muistutta mua I:stä ni ei siinä kauheesti vaihtoehtoja ole. Plus aina kun herään mun ensimmäinen ajatus on I ja kun menen nukkumaan, viimenen asia mitä ajattelen on yllättäenkin I. Musta tuntu ihan hassulta kun olin lenkillä ja sitten mulle tuli joku hassu muisto I:stä se oli sanonu jotain hassua ja mä rupesin hymyilemään siinä sitten. Sen jälkeen kun älysin, että se ei sanois mulle enää mitään hassua, tulin taas surulliseks.



Tässä päivässä on onneks ollu jotain hyvääkin. En nimittäin ahminut. Mikä voittajafiilis. Yritin pitää annokset mahdollisimman pieninä ja pitää pitkää taukoa syömisten välillä. Se onnistui melko hyvin, valitettavasti otin yhden 'aterian' jälkeen melkein perään kaksi omenaa. Se ei kuitenkaa lannistanu mun päivää. Ajattelin positiivisiä asioita eli sitä, että en ahminut ja söin terveellistä ruokaa ja kävin jopa juoksemassa. Ärsytti kyllä kun lenkki oli vaan 40 min, oisin juossu varmaan yli tunnin jos mulla ei ois ollu kiire töihin, jotka sitten alkoki myöhempään ku oli tarkotus. Sehän vitutti sitten aamulla. Jäi turhaan ylimääräistä aikaa.

On menny niin huonosti tässä pitkän aikaa niin en ole oikein kirjottanu tänne mitään kalorimääriä mitä oon syöny, mutta nyt voisin.

kahvi(mustana) n. 8kcal
maito 99kcal
tonnikala 70kcal
leipä 62kcal
omenat 100kcal
kana 400kcal
kurkku 3kcal
lisäys : päärynä 80 kcal
Yht.  822 kcal


Ihan liikaa. Ja en oo kyllä yhtään varma tosta kanasta et paljonko siitä tuli. Se oli jotain broilerin koipireittä. En voinu punnita paljonko siinä oli grammoina porukoitten takia. Tietkääköhän kukaan paljon sellanen yks painaa/paljon on kaloreita? Mulla on tässä kuvamateriaalia vähän auttamaan :D Se ei tosin ollu samaa merkkiä ku toi, mutta kalorit oli suunnilleen sama per 100g eli siinä mitä ite söin oli 170kcal/100g. Tossa kuvassa niissä on 180kcal/100g. Sit ku saan oman kämpän voin punnita kaiken jos haluan.

En jaksa kirjotta nyt enempää ja mun postaukset on ruvennu paisumaan muutenkin, että ehkä hyvä välillä lopettaa ettei tuu ihan koko elämänkertaa kirjotettua. Saa nähä et mitä huominen tuo, meenkö bileisiin vai en. Voi FUUCK!! Unohin kirjottaa päärynän tohon tän päivän syömisiin, kuolen, kuolen kuolen! KALORIT NOUS PILVIIN. Hyvästi elämä.


OR MORE...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti