torstai 14. heinäkuuta 2011

The lights go out all around me

Ei, ei. Eilinen ei mennyt hyvin, ei yhtään hyvin. Mitä mä oikein ajattelin taas. Vietin laatuaikaa vessanpöntön kanssa, sillä aikaa kun muut juhlivat. Johtuen siitä, että ahmin kakkuja + kaikkea epäterveellistä ja lisäks vielä join.. Mikä epäonnistuminen. En saa oksentaa enää ikinä, ikinä. Alkuillasta olin ihan ok, mutta sitten jotenkin vaan rupesin mättämään kaikkea, miksi? Oli ku olisin tehny sitä paljon ennenkin, se kävi jotenkin todella helposti(oksentaminen siis) Sen jälkeen olo tuntui paljon kevyemmältä ja jotenkin paremmalta.

-Tervetuloa peremmälle buliMia
-Voi ei, mitä mä oikein puhun.
- Ei, et ole tervetullut. Kävit jo eilen ja en halua, 
että tulet enää ikinä.




Kyllä, mä saan tän asian kuriin, pois itsestäni, en vaan jaksa tällä hetkellä. Mulla on liikaa painetta. Sellasta painetta, joka kuuluisi olla jonkun toisen, mutta 'otin' sen koska olen liian kiltti. Jos olisin tunteeton jääpalikka, niin en olisi varmastikkaan tässä nyt. Miks en mä voi vaan antaa muiden tehä mitä tekee ja katsoa vierestä.


1 kommentti:

  1. HEi kiitti kommentista! Joo tiiän tunteen mulla just sama :/ Mutta se on vaan kestettävä, kesä tulee väistämättä joka vuosi ja se pitää vaan kestää :D Ja on minulla joitakin kuvia, suurin osa on aikalailla ensimmäisten postausten joukossa joten jos vaan jaksat niin vähän kun kaivelet ja selailet minun aikasempia postauksia niin niistä löytyy :) Ja aikomus olis tässä lisäillä vähän lisää kuvia kunhan on aikaa räpsiä itestäni uusia. Kiitos ja hauskaa kesän jatkoo sinullekkin! =)

    Tulipas kilometripitunen vastaus nyt :D Mutta hei ootko minkä ikänen muutes? En tiiä ootko sen täällä jo maininnukkin en oo pidemmälle ehtiny vielä selailla :)

    VastaaPoista