tiistai 12. heinäkuuta 2011

Pour me, pour me, pour me another. It holds me, holds me like no other

Mä jo luulin et viime viikolla ja sitä edellisellä viikolla olisin ollu todella sekasin, mutta entäs nyt sitten. En pysty ees nukahtaa enää niin kuin ennen, koska ennen nukkumaan menoa ajattelen niitä kahta ahdistavaa asiaa. En halua ajatella niitä, haluan ne pois. Tuntuu, että en voi elää ennen kuin saan molemmat asiat jotenkin 'päätökseen' tai jotain? Pelkään, että ennen kuin tuo päätös on tapahtunu niin oon vajonnu jo syvälle tähän ajatusten suohon enkä pääse pois.

Olen aatellut, että voisin siirtää tuota tavoitetta vähän alemmaksi. Toisaalta, jos tuo 45kg ei meinaa nytkään onnistua niin enpä oikein tiedä. Paitsi, että en ole kauheasti nyt yrittänytkään, koska on ollut niin paljon kaikkea, ja olen vain ollut 'lamaantunut'. Eilinen meni kyllä todella hyvin syömisten suhteen ja tänäänkin voisin oikeastaan olla syömättä mitään. Enhän pääse lenkillekkään, koska ulkona on niin ihana ilma. Not. Sataa varmaan koko päivän. Täytyy keksiä jotain näin päivällä, sillä illalla on menoa kaverin kanssa. Ja huomennakin synttärijuhlia pitäisi mennä viettämään. Mua vähän pelottaa mitä siellä on tarjolla, en halua juoda enkä halua syödä siellä.  Valitettavasti nykyään mun tekee mieli vain juoda koko ajan ja booli houkuttaisi. Tekis vaan mieli olla välittämättä ja juoda, mutta täytyy pysyä lujana.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti