torstai 2. helmikuuta 2012

The knife is asking me to dance.

Monta päivää oon halunnu tehä ittelleni jotain ja se tunne vaan vahvistuu. Alan varmaan tajuumaan että ei musta ja I:stä tuu mitään. Which means =  mulla ei tee mitään, ei yhtään mitään. Ainut syy miks en oo jo ottanu terää käteeni on se etten tykkää arvista. Saattaa kyllä olla etten kohta enää jaksa niistäkään välittää. En voi mitenkään lievittää mun tuskaa ja jotain on pakko tehä että kestän.


Ärsyttävintä koko touhussa on se että musta tuntuu että mua ei ymmärretä. Mun kaverit ei ymmärrä mun tuskaa ja se tuntuu pahalta. Mut miten ne vois jos ne ei koskaan oo ollu rakastuneita. En mä tietenkään niitä syytä mistään tai ole vihanen niille. Eihä ne sille voi mitää, mun täytyy kestää yksin. Onneks mulla sentään on yks ainakin joka on valmis ottamaan mun vuodatuksen vastaan, tosin musta tuntuu että en sais rasittaa sitä :( En mä tarkota kellekkään mitään pahaa. Taidan kuitenkin sotkee kaiken vaan.

6 kommenttia:

  1. Höh, inhottavaa kun sulla on tuommonen olo.. :/ Toivottavasti piristyisit vielä, tsemppejä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella inhottavaa, tuntuu ettei loppua näy ja kuolen jo pelkästään tuskaan. Kiitos samoin<3

      Poista
  2. toi ei oo kiva tunne, kun kaverit ei ymmärrä yhtään :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole ei ja kun niitä ei tavallaan voi saada ymmärtämäänkään mutta minkäs teet :(

      Poista
  3. voi pikkuinen, älä turvaudu terään. kadut vielä niitä jälkiä, viilto ei tee kuin hetken "helpotuksen".

    voi, voisimpa kuunnella huoliasi enemmän.
    voimia, olet rakas. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yritän pysyä siitä kaukana niin kauan ku voin, mutta saa nähä kauan kestän.

      voi ootpa ihana ja samat sanat:> voimia sullekkin ihanuus<3

      Poista