torstai 31. heinäkuuta 2014

Mitä?

Tuntee niin paljon että sille ei oo edes sanoja on todella ärsyttävää. En tiiä onko tää joku naisten kirous vai mitä. Onko miehet oikeesti niin tunteettomia ja ''vähä älyisiä'' mut toisaalta kun on näitä ''tarinoita'' kun miehet on iha in loove johki naisee ni kai se nyt osottaa toisin? Tai siis et se osottaa sitä että ne pystyy tuntee kuitenki aika paljon jos ne rakastaa naista iha koko sydämestään kuitenki. Tuntuu että mun ajattelu on iha jostai toisesta maailmasta ja et edes naiset ei voi ymmärtää mua tai sit kaikki on vaa nii itsekkäitä et ne ymmärtää mut niille sillä ei oo mitää merkitystä mitä muut tuntee ja sanoo.

En tiedä mikä tarve kaikilla on olla itsekkäitä. En näe siinä mitään pointtia. Tai sitten mun ajattelutapa on vaa niin jotenkin outo kaikista muista mutta miksi ja miten. Mulle on tehty ties mitä pas*** mutta silti en kohtele muita samalla tavalla mitä mulle on tehty. Vai pitäiskö mun kans luovuttaa ja olla kusipää kaikille ja saada irti kaikki mitä lähtee?

Kirjottaminen tuntuu turhalta, puhuminen tuntuu turhalta. Mitä mä voin millekkään asialle tehdä. En yhtään mitään. Ne kenestä mä välitän ottaa mut itsestään selvyytenä tai ei välitä edes ollenkaan vaikken mä niiltä pyydä mitään takaisin. Mä tiedän etten mä muutu mutta mä sentään voin olla tapaamatta ketään mutta sekään ei tunnu oikeelta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti