torstai 26. tammikuuta 2012

Romeo you should die.

Mun tunteet tappaa mut. Toivon että voisin unohtaa I:n mutta en kuitenkaan halua, koska se on mulle kuitenkin niin tärkee ja musta tuntuu että en koskaan löydä ketään yhtä ihanaa. (tähän sitten tietenkin voi sanoa et 'kyllä löydät' plaplapla) musta nyt vaan ei tunnu siltä piste

Ei ketään yhtää ihanaa yksinkertaisesti ole. Tykkään kaikesta I:ssä.Vaikka se hyppäis paskalammikkoon ja tulis mun luo suutelemaan ja halaamaan ni en käännyttäs sitä pois. Tää on ihan paskaa olla näin kusessa johonki tyyppiin jos siitä ei tuu mitään vaikka sekin tykkäis takasin vielä. Paskaa paskaa. Oon vihanen tuskasta.



asfsfg ja en tykkää siitä syystä miks ei olla yhessä se on niin väärin. Väärin! Ja koska tilanne näyttää toivottomalta eli siltä että en saa I:tä koskaan ni mikä järki on elää. Ei mulla oo syytä elää jos en saa viettää sitä rakkaan kanssa. Joo, oon tällänen paska tunteiden orja kunnon romeo mutta en voi sille mitään.

Huomenna nään I:n sitten tulee taas 2 päivää etten nää sitä ja sekoon. Sekoon jos en nää sitä ja sekoon jos nään. Ei oo elämää helpoks tehty. Mun täytyy nyt yrittää olla kuolematta ja olla tekemättä itelleni mitään. Täytyy kestää, yrittää kestää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti