maanantai 27. kesäkuuta 2011

Eilen kävin vaa'alla ja havahduin et nyt mun on pakko ruveta taas olee ihmisiks. Ei juomista, ei läskeilyä, pitää vaan sanoa EI. Ei se niin vaikeeta voi olla. Ainakin yks asia mikä helpottais mun edistymista olis jos ne ihanan lämpimät ilmat tulis takasin. Oikeestaan voisin syyttää niitä ärsyttäviä sadepäiviä mun takapakista. Uusi suunnitelma menee niin että syön aamupalan(mitä järkeä tässä on?) en tiedä mutta päätin koittaa, sillä olen lukenut että jos syö aamupalan se vähentäis illalla ahmimista, mun korvaan kuullostaa jotenkin tyhmältä, mutta noh koitetaan.

Tän päivän aamupala:
Ruisleipä 70kcal
2 kananmunaa 160kcal(apua)
juustoa 60kcal        
paprikaa 6kcal
kurkkua 5kcal
maitolasi 66kcal

Yht. 362kcal

(edit) unohtu maito(Dääm)

Tuntuupas hirveeltä alottaa päivä noin kauheella kalorimäärällä. Ja sit viel ku en tiiä oikein et miten tää päivä etenee tästä. Ja ku ei mun tehny ees mieli, mutta päätin kokeilla tätä aamusyömistä, joten kai se on pakko. Amerikassa jos olisin niin mun aamiainen olis varmaan miljoona lettua + hilloa ja kermavaahtoa. Etoo ajatellakkin sitä, en ihmettele miks Amerikkalaiset on vähän pulleampia..




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti