sunnuntai 26. kesäkuuta 2011

Way to go..

Eilen tuli vähän tehtyä kaikkea tyhmää ja varsinkin yksi asia, joka vaikuttaa sitten huomattavastti erääseen toiseen asiaa, josta en viitti mainita ärsyttää suunnattomasti. Olen niin vihainen itselleni. Onneks unessa saan ehkä mielen rauhan, ellei eilinen tuu mun uniinkin. Eli kohta nukkumaan. Ja huomenna sitten voisin mennä pitkälle lenkille, nii ei ehkä tarvitsisi masentua eilisen takia. Mua ärsyttää ku oon just tälläne et jos teen jonkun virheen ni jään puimaan sitä pitkäks aikaa, ja masennun lisää aina ku aattelen sitä.

Huomisesta lähtien rupeen oikeesti ahertaa, että saisin timmin vartalon, jota oon aina halunnu. Eikä ois tällästä pömppä mahaa, äh. Ja syön oikein! Ei mitään keksejä pitsoja(montakohan kertaa oon ton sanonu) Noh, kyllä tää tästä vielä paremmaks muuttuu, toivottavasti.. Ja en varmaan nää I:tä tässä lähiaikoina ni ei kai sitä muuta voi sitten ku urheilla.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti