torstai 22. syyskuuta 2011

I've been such a fool

Miten mä olenkin ollu näin tyhmä. Nyt oon vasta pikkuhiljaa ruvennu tajuamaan, että oon tuhlannu monta kuukautta ihan turhaan ruoan miettimiseen ja välttelemiseen. Älysin myös syyn tai osasyitä, miks mä 'hairahduin' tällaseen, mikskä sitä nyt kutsuis syömisvammailuun? Suurin syy taitaa liittyä mun perheeseen, mutta siitä en viitsi sanoa sen enenpää. Alunperin mun piti vaan pitää jotain urheilupäiväkirjantyylistä blogia, mut siitä tuli jotain muuta. Kirjoitin oksentelusta ja siitä kuinka lenkit piteni yhestä ja puolesta tunnista viiteen taikka kuuteen tuntiin, pidin paastopäiviä ja ahdisti koko ajan. Ahdistaa mua vieläkin, mut se ei oo niin nyt paha, ehkä. Tosin mulla on sit kaikee muuta paskaa koko ajan päässä et niissä on ihan tarpeeks mulle.


Nyttemmin pyrin lähinnä saamaan lihaksia, en laihtumaan. Toki ajattelin päästä tavoitteeseen terveellisesti, mutta saa nähdä miten käy. Ei taija olla kovin realistista säilyttää lihakset ja painaa 43? :D I think it stays as a dream. Painoa en ainakaan aijo nostaa takaisin. En ikinä. Vammasta ku vaaka on nyt rikki tai jotenkin seko? En luota siihen ni en tiiä paljonko painan nyt :( Vältän myös herkkuja vielä ja lämpimiä ruokia ja muita 'ei turvallisia' ruokia. Alan kirjottamaan tähän blogiin enemmän kaikkee muuta mitä oon tehny, en syömisestä välttämättä tai en oo ihan varma vielä. Saattaa olla, että tulee vahingossa kirjotettua, heh. Täytyy pysyä positiivisena! Tai yrittää ainakin..



Tänään ymmärsin myös, että yks tyyppi, jota luulin mun ystäväks on/oli just päinvastasta. Se ei oo muuta tehny ku käyttäny mua hyväks aina tilanteen tullen ja mä oon menny halpaan. Onneks se ihminen ei oo enää mun elämässä. Ei olla pitkään aikaan oltu missään tekemisissä ja tavallaan tiesin koko ajan mitä kaikkee se oli mulle tehny, mutta tänään mä sen älysin. En ikinä enää halua olla missään tekemisissä sen henkilön kanssa. Vihaan sitä. Ja mua kaduttaa se miten tyhmä mä oon ollu ja sinisilmänen. Oon ollu myös ihan liiiiian kiltti. Tästä lähtien pidän puoliani tai ainaki yritän, vaikka se onkin mulle tosi vaikeeta.


Musta jotenkin tuntuu, et en jaksa käyä sillä psykologilla enää. Haluan kyllä, mutta en tiiä mistä nyt kiikastaa. Meen kuitenkin ens viikolla. Tässä on ollu kaks tai kolme viikkoo taukoo. Saa nähä miten käy. Nyt kyllä täytyy mennä nukkumaan, Adios!

''I need to change my lifestyle and become more fit,
toned, and healthier over all.
I know I may never look in the mirror and be satisfied, 
and that's human nature.''
 

PS. Sit joskus jos saan tollasen vatsan ni voin laittaa kuvia :D Jos sitä ikinä tapahtuu.. En oo mun pömppämahan takia viittiny muuten laittaa mitään kuvia, tosin ilman et kasvot näkyy. Inhoon mun reisiä ni niistäkää ei oo voinu mitään laittaa. Ehkä joskus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti