sunnuntai 25. syyskuuta 2011

Things chance doesn't mean they get better

Pää tursuaa ajatuksia, joita haluisin tänne purkaa. En vaan osaa laittaa niitä oikein ja siks mun on vaikee kirjottaa tänne. Yritän kuitenki jotain sopertaa.

Eilinen oli sekä ihana että kamala. Olin vähän juhlimassa ja siellä oli myös I. Ku se ilmotti et tulee sinne ni hypin ja pompin riemusta. Pelkäsin kuitenkin et pilaan taas kaiken. Noh, niinhän siinä tais vähän käyä. Tosin se oli vasta loppuillasta ku rupesin tyhmäilemään ja onneks en ihan kauheen pahasti kuitenkaan. Parempi tosin ois ollu jos oisin ollu kunnolla ihan koko illan. Paras hetki eilisessä oli ku sain halata I:tä. Olin niin onnellinen, että rupesin itkemään. Voi mua tyhmää herkkää tyttöä. Ärsyttää olla herkkä. Itken ihan liikaa, en jaksa sitä. Tänään itkin ihan yhtäkkiä ilman syytä. Hetken päästä käperryin sänkyyn ja itkin lisää. Avasin telkkarin itkin taas. Huoh.


En pysty olemaan erossa I:stä. Kaivan itelleni kuoppaa. Jos nään sen ni en mä pysty kävelee toiseen suuntaan. Meen heti sinne missä se on. Ketäään ihanempaa ei voi olla, ei ketään yhtä kaunista.Mun ei pitäs antaa itteni luulla mitään, mut äh mä niin haluaisin et se ois mun.



Eilen mun teki mieli oksentaa pitkästä aikaa, mutta en tehny sitä. Kohta oon ollu kuukauden oksentamatta. Jee! Toivottavasti tää jatkuu tällein. Tunne vuoristorata sais kyllä tasaantua. Ekaks oon ilonen, sitten oonkin jo itkemässä ja sit taas en tunne mitään ja sit taas oonki surullinen blablabla..


Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace

You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away

 

1 kommentti:

  1. Joo luultavasti johtuu vähäisistä syömisistä ja osittain myös masennuksesta. Ja haluaisin kyllä pystyä uskomaan kavereita mutta kun on niin huono itsetunto että väkisin tulee epäilyksiä aina välillä, siitä pitäis päästä eroon. Niin ja J on tyttö, minun hyvä ystävä, oon joskus siitä maininnu mutta en sen erityisemmin kertoillu =) Eikä meillä siis oo mitään juttua, ihan ystäviä vaan :P

    VastaaPoista