lauantai 1. lokakuuta 2011

Fitspiration

Tuntuu jotenkin, että oon taas kahen vaiheilla. Haluan laihtua olla pienempi, toisaalta haluan olla lihaksikas. Haluan olla molempia, mutta se ei taida olla mahdollista samaan aikaan? Äh, en tiiä. Tuntuis jotenkin paljon helpommalta lopettaa syöminen ja  laihtua sellaseks pieneks ja sit syyä vaan sen verran et ei lihois. Mut sit mulla ei ois lihasta. Vaikeeta tällänen.

Oon kattellu vähän kuvia fitnessmalleista, ja on tullu vastaan sellasia miltä haluisin näyttää, joissa ei oo liikaa lihasta eikä ne näytä 'miehiltä'.

1. Eka on sellanen ''ei kauheen'' treenattu, koska tää ei taija olla ees fitnessmalli, mutta mielelläni ottasin ittelleni tollasen vartalon!


2. Vatsa ja kädet näyttää hyviltä ja ne on musta tärkeimmät. Tästä näkee melko huonosti.


3. Toisiks paras näistä! Aah! Mun mielestä tässä säilyy naisellisuus vielä aika hyvin, vaikka mun mielestä toi on hyvin treenattu kroppa.


4. Mun ehdoton suosikki on tässä! Tästä on pakko laittaa useampi kuva koska noissa kahessa ei näy se lihaksikkuus niin hyvin.


5. Myös aika kiva, mut jotenki toi naama ärsyttää. Se ei kyllä liity mihinkään mitenkään.. Vatsat jees ja kädet samaten.


6. Nyt tää on viimenen mä lupaan. Heh, mutta noh tää on kyl aika paljon treenattu tavallaan, mut silti jotenki tykkään tästä. Noi kädet varsinki on just kivat haluun tollaset. Reidetkään ei näytä tässä pahalta yhtään.


Kaikilla oli just sopivasti lihasta käsissä ja vatsassa. Ekalla ois tosin saanu olla enemmän erottuvat käsilihakset. Oonpas vaativa. Miks mulle ei vois tulla tollasia vatsalihaksia, jos sanoisin ''NYT!'' Toiveajattelua..

Tein tänään sellasen fitness suunnitelman. Laitoin kaikki syömisajat, lihasliikkeet, harjottelun kestot  ja päivät sinne yms. Toivottavasti seuraan sitä orjallisesti. Pitäs varmaan lahjoo itteni, jotenkin. Mikähän vois olla hyvä tapa saaha mut tosi motivoituneeksi? hmm..

Jätän suosiolla angstauksen pois tästä postauksesta. En halua nyt miettiä I:tä enkä muutakaan masetavaa.

2 kommenttia:

  1. Mä oon kans vähän kahen vaiheilla!! Toisaalta haluaisin olla tosi pieni ja hento, mut toisaalta sitten taas kuitenkin samaan aikaan lihaksikas. Mä kuitenkin nyt yritän ensin sitä pientä ja hentoo, sen epäonnistuessa on siirryttävä vissiin lihaksikkaaseen versioon, ku lihasta on jo kuitenkin aika reilusti ennestään :D


    http://miliansmind.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Mun piti ihan aluks hankkia vaan lihasta, mut hups meninkin ihan toiseen suuntaan. Jäin koukkuun siihen laihtumiseen. Suosittelen lihaksikasta, se on parempi kaikin puolin ei tuu mitään ongelmia kehon kanssa yms. Mutta enhän mä voi ketään määräillä tai mitään: D

    Tää kahen vaiheilla olo on ärsyttävää ku aika kuluu ja tuloksia pitäs saaha nääkyviin :D

    VastaaPoista