keskiviikko 10. elokuuta 2011

I fucking love you, you fucking lovely idiot..

En tiiä kauanko kestän enää. Tuntuu, että  jos haluun voin helposti vajota niin syävälle ku ihmine voi. Tuolla tarkoitan siis, että voin ihan hyvin laihuttaa sinne 38 kiloon tai alemmas. Oon tässä mietiskellyt monta päivää asioita ja oon älynny, että kyllä mä voin päästä vaikka kuinka alas, mutta mulla on pari tai useampiakin syitä miksi en ole sitä tehnyt. Nyt musta kuitenkin tuntuu, että noi syyt ei ole enää tarpeeksi estämään. Jos haluan saavuttaa ton painon joudun uhraamaan sosiaalisen elämän, ystävät ja kaiken hauskan pidon. Olen jo tehnyt oharit eräälle ihmiselle monta kertaa johtuen siitä etten oo kerenny näkee sitä sen takia koska liikunta on vienyt melkein koko kesälomani ja en ole jaksanut välttämättä lähteä minnekkään neljän tunnin lenkin plus lihaskunnon jälkeen.

En tiiä mitä mun pitäs tehä. Haluan, mutta toisaalta en halua. Viimeksi vaaka näytti 47,4! Odotan sitä, kun vaaka näyttää 46 ja sen jälkeen 45. Musta tuntuu et se on lähempänä ku koskaan. 

Koko maailma tuntuu kaatuvan mun päälle ja kaikki kiroukset kohdistuu muhun. Tuntuu, että ystävät ei voi enää auttaa mua. Ne vaan suuttuu mulle  yks kerrallaan. Kohta oon kuitenkin yksin, kuten aina. Aina oon joutunu kulkemaan yksin. Kaverit on aina pysyny jokun aikaa, mutta onnistun kuitenkin aina menettämään kaikki. Oon näköjään yksinäinen susi.


2 kommenttia:

  1. Munki pitäis uhrata esim. koulun käynti jos haluun saavuttaakki jotai, harmi vaan, että kyseessä on abivuosi :-D

    VastaaPoista
  2. haha :D täällä sama! siis abivuosi menossa ja pitäs ahkerasti lueskella, mutta pitäs keretä liikkuaki. Vuorokaudessa pitäs olla lisää tunteja. Pitää ehkä rokottaa yöunista. Siitä ei kyllä seuraa mitään hyvää:D

    VastaaPoista