lauantai 27. elokuuta 2011

Kellä kulta, sillä onni.

 Turha päivä, turhempi elämä, turhin minä. Tänään mulla on ollu koko ajan sellanen olo et millään ei oo mitään väliä, mulla ei oo mitään väliä. Oon täällä ihan turhaan. Mut täytyy poistaa, koska ei mulla tee mitään täällä. Huomenna, jos tää olo ei ala lähtemään turvaudun hetkellisesti helpottaviin keinoihin. Tosin mun ei pitäny tehä sitä enää mut ei sillä oo niin väliä enää. Jotenkin koomista et porukat tossa koneen toisella puolella kattoo telkkaria ja mä suunnittelen täs ties mitä eikä ne tiiä mitään.. Ne ei tiiä musta mitään, ei psykologista, ei mistään.
 
Haluan nukkua. Voinko vaan nukkua ikuisesti. Jos meen nyt nukkuman ja toivon ettei mun tarvis hertätä aamulla, toteutuuko se jos oikein kovasti pyydän ja anelen.
 
 En nykyään jaksa tehä yhtään mitään. En jaksa lähtee minnekkään. Koulunkäynti kärsii. Nytkin pitäs tehä läksyjä mut istun koneella. Mulle on kertyny kauheesti tekemättömiä tehtäviä. Fyysisesti jaksan vaikka juosta tunnin, pari tai enemmän, mutta henkisesti: Enjaksaenjaksaenjaksaenjaksaenjaksaenjaksaenjakaenjaksa



I shouldn't love you but I want to
I just can't turn away
I shouldn't see you but I can't move

I can't look away

And I don't know how to be fine when I'm not
'Cause I don't know how to make a feeling stop

Just so you know
This feeling's taking control of me
And I can't help it
I won't sit around, I can't let him win now
Thought you should know
I've tried my best to let go of you
But I don't want to

I just gotta say it all
Before I go
Just so you know

It's getting hard to be around you
There's so much I can't say
Do you want me to hide the feelings
And look the other way

This emptiness is killing me
And I'm wondering why I've waited so long
Looking back I realize
It was always there just never spoken
I'm waiting here...been waiting here
 
 
Everytime you hurt me I just want to kill myself
I want to dissapear
even though 
you might not know
how much you're hurting me


Syömisistä en sitten viitsi ees mainita.. liikaa, liikaa, liikaa.

3 kommenttia:

  1. Sä et oo mikään turha. Sua tarvitaan täällä, jokaisella ihmisellä on joku tehtävä - onko se sitten pieni vai iso, sillä ei oo väliä, koska jokainen tehtävä on yhtä arvokas. Sä et oo vaan löytäny omaa polkuas vielä.

    Yritä jaksaa, voimia sulle !

    VastaaPoista
  2. ihanaa ku jaksat olla noin positiivinen:> Toivon tosiaan et mulle ois jotain käyttööki :/

    Kiitos ja samoin! :)

    VastaaPoista
  3. Et todellakaan ole turha! Nyt huspois tuommoset ajatukset :) Niin ja kiitti kommentista, minuaki pelottaa aina se että jos feilaan mutta ajattelin ainakin yrittää! :D Joo no jos haluat vaikka sähköpostia laittaa niin osote on nevergoodenough@live.fi sinneppä voit laitella viestiä jos haluat :P

    VastaaPoista